Online adverteren


Lees meerContact

ONLINE ADVERTEREN

Adverteren via internet wordt steeds populairder. En dat is niet zo gek.

Online adverteren kun je namelijk gemakkelijk meten en levert veel voordelen op. Je krijgt bijvoorbeeld inzicht in:

  • Hoe vaak en waar je online advertentie wordt vertoond
  • Hoeveel en wat voor soort bezoekers doorklikken op je advertenties
  • Op welke zoekwoorden jouw (potentiele) klanten zoeken
  • Welke advertentie of boodschap voor jouw bedrijf het beste werkt

Eindeloze mogelijkheden

Er zijn diverse manieren om je met online adverteren bezig te houden. Denk bijvoorbeeld aan een campagne op Facebook, goed voor 9 miljoen dagelijkse gebruikers. Of een zoekwoorden advertentie in Google (= Google Ads), 98% van de Nederlandse bevolking zoekt via Google.

Online adverteren bied je als ondernemer ongekend veel mogelijkheden. Je kunt binnen een kort tijdsbestek jouw bedrijf en zijn producten onder een breder publiek promoten. Door je advertentiecampagnes af te stemmen op de koopargumenten en de behoeften van je (potentiële) klanten kun je deze doelgroep snel en efficiënt bereiken.

Elke bedrijf is anders. Daarom begin ik altijd samen met jou met het bepalen van de strategie en de doelstellingen van het online adverteren. Wil je meer naamsbekendheid, zijn er producten die aandacht nodig hebben of wil je meer bezoekers op je website zijn zomaar een paar vragen die ik je ga stellen, voordat we met online adverteren beginnen. Want hoe beter ik jou en je bedrijf ken, des te relevanter en dus efficiënter kan er online geadverteerd worden.

Ik maak graag een oriënteerde afspraak, waarin ik jou en je bedrijf graag leer kennen!

Waarom online adverteren?

  • Het is efficiënt, je betaalt alleen voor relevante bezoekers en over het algemeen alleen als ze op jouw advertentie of link klikken
  • Voor je naamsbekendheid, je kunt je op een tal van zoekwoorden of onderwerpen richten en hierdoor naamsbekendheid creëren
  • Meer bezoekers krijgen op je website en meer volgers krijgen op bijvoorbeeld je Facebookpagina
  • Je hebt invloed, jij bepaalt de koers
  • De kosten en opbrengsten zijn inzichtelijk te maken
  • Als jij adverteert is er minder ruimte voor je concurrenten

ZULLEN WE KENNISMAKEN?